RIP The Box

Detta bildspel kräver JavaScript.

Jag tycker The Box förtjänar ett blogginlägg. Det är nämligen så att de håller på att riva ner min favoritrestaurang, The Box. I en hel vecka har jag varit så sugen på en Phad See Ew och jag har gått till The Box varenda timme på dygnet som går bara för att se om det är en tillfällighet att det var stängt.

På väg till dansen igår stannade jag och Katarina upp för vi såg en traktor i restaurangen och hela stället var nerrivet. Idag var det som ett stort hål rakt in i byggnaden, likt ett garage.

The Box har verkligen överträffat mina förväntningar, för de hade en unik kombination av känsla, bemötande och smaker. Jag gillade verkligen deras koncept och hela atmosfären. Varje gång man gick dit fick man en stämpel på sin karta och efter 10 gånger fick man en gratis måltid. Jag känner mig lite bortskämd i Korea, eftersom allt är så billigt, totalt sett har jag ätit på The Box 19 gånger.

RIP The Box.

Det här inlägget postades i Översikt. Bokmärk permalänken.

Kommentera

